dimecres, 16 de gener del 2008

Algunes de les cançons que més m'agraden


L’ELEFANT AMB BICICLETA

Mireu, allà dalt,

amb els estels què hi ha!

És un gros animal,

que amb bicicleta va.

És un elefant,

i doncs, què us penseu?

Té una cua al darrera

i una trompa al davant


ARRI, ARRI TATANET

Arri, arri tatanet,

que anirem a Sant Benet,

comprarem un formatget

per dinar, per sopar

i per l'Afra .. no n’hi haurà!!



EL GALL QUIQUIRIQUÍ

Cada dia al de matí

canta el gall quiquiriquí.

I la gent mig adormida

es desperta de seguida.

Cada dia al de matí

canta el gall quiquiriquí.



EN JOAN PETIT

En Joan petit quan balla,

balla, balla, balla,

en Joan petit quan balla,

balla amb el dit.

Amb el dit, dit, dit

ara balla el Joan petit.

(mà, colze, peu, cap, nas,

panxa, cul,...)



DEL LLEÓ NO TINC POR

- Del lleó no tinc por,

pam i pipa, pam i pipa.

Del lleó no tinc por,

perquè sóc bon caçador.

- Al matí vaig sortir,, pam i pipa,...

al matí vaig sortir,

per caçar-lo sota un pi.

- L’he trobat en un prat, pam i pipa,...

l’he trobat en un prat

i el lleó m’ha mossegat.

0 comentarios on "Algunes de les cançons que més m'agraden"

Etiquetas

 

La petita Afra Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal